Verhuurder voert herstellingen uit

four
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Verhuurder voert herstellingen uit

#16 , 18 mei 2016 16:47

Eandis heeft binnen de week gereageerd, het was de verhuurder die 2 maand heeft gewacht om een elektricien te sturen en klacht in te dienen.

"TS huurt bovendien in eerste instantie een woning en niet een installatie met zonnepanelen. "
Fout, ik huur de woning, inclusief alle installaties zoals zonnepanelen, vaatwasser, frigo, ... . De huurprijs is hierop gebaseerd en ik betaal hiervoor.

KJ86, u klets uit uw nek !!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
KJ86

#17 , 18 mei 2016 17:42

Uiteraard huur je incl. installaties, maar die maken individueel een klein deel uit van geheel. Dat wil zeggen als er klein deel van het geheel voor een korte periode niet naar behoren werkt dat het mankement verwaarloosbaar is en derhalve niet bestraft moet worden. De verhuurder is bereid om de herstelling uit te voeren, dat is toch het belangrijkste.

Jij bent echter gebrand om de verhuurder te straffen, waarom dan niet de juiste weg volgen en de vrederechter laten oordelen.

AS sturen met de gebreken
Verzoekschrift indienen bij het vredegerecht
Vrederechter laten vonnissen
Genieten van uw overwinning

sloeberken

#18 , 18 mei 2016 19:05

Mijn omvormer is vorig jaar ook stuk gegaan, op drie dagen was dit hersteld.
De levensduur van omvormers in huishoudelijke installaties is ongeveer 10 jaar. De verwachte levensduur van een omvormer is afhankelijk van de omgeving waarin hij werkt. Zo heeft een hoge temperatuur een negatieve invloed op de levensduur. Bij voorkeur plaatst men de omvormer in een eerder koele en goed geventileerde ruimte.
Als een huurder spreekt ik betaal u €70 minder huur, dan is het moord en brand, maar een verhuurder mag dit wel, en zijn er allerhande verzachtende omstandigheden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Huren”