lek?

bramdm
Topic Starter

lek?

#1 , 19 mar 2016 09:30

ik moest gisteren mijn meterstand opschrijven voor mijn waterverbruik,ik woon hier nu bijna een jaar,ik heb daar niet echt
verstand van,maar ik schreef hem op en rekende uit hoeveel verbruik ik had,ik liet dit aan mijn vader weten (dacht dat het normaal was),maar hij zei,dat kan niet,dat is veel te veel,maar de cijfers klopten.ik ben toen gaan kijken hoeveel verbruik ik vorig jaar had,en ik heb nu het driedubbele!!en er is niks verandert aan het aantal personen,ik heb niks speciaal verbruikt dan anders (bv zwembad ofzo..ik heb dan naar fatys gebeld en ze zeiden dat ik moets zien of ik mss geen lek had,ik moest gisteravond als ik ging slapen mijn meterstand opschrijven en deze morgen ook het eerste wat ik deed mijn meterstand opschrijven,dan moest ik zien of dit hetzelfde was gebeleven,wat dus niet zo is,dus ik zit wss met een lek..wat moet ik nu doen?ik ga een serieuze eindafrekening hebben dit jaar,moet ik die volledig betalen,of moet de verhuurder ook tussen komen,want ik kan er niet aan doen dat er een lek is? (en ik moet nu zo vlug mogelijk een loodgieter doen komen om te zien vanwaar het lek komt)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 19 mar 2016 09:36

U verhuurder op de hoogte brengen, indien geen reactie stuur je hem een AS. Zeker niet zelf een loodgieter laten komen, deze zal je zelf moeten betalen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

bramdm
Topic Starter

#3 , 19 mar 2016 11:27

ik had gehoopt dat hij zou moeten tussen komen in mijn faktuur,maar dat is blijkbaar niet het geval?

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 19 mar 2016 11:31

Blijft er soms een WS doorlopen (ook lichtjes) of is er een kraan die lekt? Op jaarbasis gaat hiermee een massa water naar de riool lopen.

bramdm
Topic Starter

#5 , 19 mar 2016 13:54

het is opgelost,ik schaam mij wel (en nee,ik ben geen dom blondje),maar ik woon hier nu bijna 1 jaar en heb daar allemaal niet zoveel verstand van,nu is mijn vader komen kijken.wat blijkt...beneden in de kleder zijn 2 conteurs,eentje voor de gas,en eentje voor water,ik heb dus voor de gas de meter doorgegeven van het water (ik moet daar nu nog voor bellen dat ik het fout heb opgegeven) en nu wou ik dus het water doorgeven en nam ik de andere conteur,maar heb de 2 verwisseld,dus mijn waterverbruik is gewoon juist,in orde,geen lek,oef...

Terug naar “Huren”