domicilie als student weigeren (Gent)

eylis

Re: domicilie als student weigeren (Gent)

#16 , 27 feb 2016 11:53

Vraag: hebben jullie geen enkel inkomen? Zorg gewoon voor enkele interimcontracten (zomer, weekend, vakanties) Zelfs interimcontracten voor tijdelijke of weekendjobs blijven en zijn bewijzen van arbeid. Dat u nu 7 uur of 38 uur per week werkt is niemands zaak. U meldt dat u tewerkgesteld bent als XXXX. een wijkagent mag mijns insziens niet zomaar vragen hoeveel u wertkt... Het volstaat dat u werkt bij bedrijf X En dan is de kous af. U werkt dus u bestaat :-)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
babipsylon
Topic Starter

#17 , 27 feb 2016 13:25

Wel, voorlopig heb ik geen enkel inkomen omdat ik meer dan voldoende gespaard heb om twee jaar te gaan studeren en dat waarschijnlijk ook al mijn tijd zal vragen. Allez, een nieuwe filosofische leuze in deze neoliberale tijden! Ooit wordt het wel weer ik denk dus ik ben :p!

eylis

#18 , 27 feb 2016 15:42

heb ik begrpen dat je wil verhuizen voordat je je studies aanvat? Wel doe dan een interimmetje vlak voor of in na de verhuisperiode. Dan is het opgelost.

Reclame

Didymus

#19 , 27 feb 2016 15:55

Het kwaad is blijkbaar al geschied, zoals blijkt uit de antwoorden van TS op de vorige pagina.
"sowieso" schrijf je zo.

babipsylon
Topic Starter

#21 , 29 feb 2016 16:21

Ja, idd, maar wat nu belangrijk is is ofd at je die aanvraag een tweede maal kan indienen, maar dit keer ga ik dit natuurlijk doen als keihard werkende Vlaming.

bosprocureur

#22 , 29 feb 2016 18:51

Natuurlijk kan je dat opnieuw aanvragen, ook al vermits de situatie compleet veranderd is.

Succes.

babipsylon
Topic Starter

#23 , 02 mar 2016 22:26

Ok, iemand ervaring met hoelang een domicilieaanvraag duurt nadat de agent is langsgeweest?

r

babipsylon
Topic Starter

#24 , 02 mar 2016 22:32

En waar moest ik juist beroep aantekenen indien nodig?
Ik zou ook graag eens een brief schrijven naar een bevoegde Vlaamse/federale dienst om het probleem eens aan te kaarten.

r

Didymus

#25 , 03 mar 2016 12:03

Ik heb je de link op de vorige pagina gegeven: ministerie van Binnenlandse Zaken.
"sowieso" schrijf je zo.

babipsylon
Topic Starter

#26 , 03 mar 2016 13:25

Ach, merci!

Terug naar “Huren”