@TS: indien u er mocht in slagen één en ander BEGRIJPELIJK uit te leggen zou u reeds meer antwoorden krijgen, we zijn niet helderziend.
-Wat ik ervan maak is dat de verhuurder een nieuwe overeenkomst heeft gesloten met huurders zonder dat u daarbij betrokken was en dat de woning nu opnieuw verhuurd is.
- En dat u nooit officieel enige opzeg heeft gedaan maar gewoon bent vertrokken.
Klopt dat?
Beste
Ik probeer het zo concreet mogelijk uit te leggen
- ik ben vertrokken zonder aangetekende opzegging omdat ik direct nieuwe huurders had gevonden
ik ben 19/08 eruit gegaan en zij 20/08 erin
- dit staat niet vermeld op contract dat zij via mij de woning zijn ingegaan
- de nieuwe huurders hebben het zelfde vontract zoals mij afgesloten met de verhuurder
- wij hebben allemaal 1x samen gezeten voor de sleutels de overhandigen dit staat op papier + onze handtekingen (veruurder en nieuwe huurders)
- verhuurder heeft nooit opzegging vergoeding of contractbreuk geeisd enkel e helft van de waarborg.
hiermee ben ik akkoord en spreken we telkens datums af maar ze komt elke keer nietnu antwoord zij op niets nie op brieven niet op sms niet op telefoon
Maar via via gehoord dat zij zou via rechtbank willen regelen dat ik aan onderverhuring doet omdat zij tot op vandaag nog geen opzegging brief heeft ontvangen