Beste,
Na iets meer dan 3 jaar heb ik mijn huurcontract opgezegd. Dit contract was geregistreerd en er was een plaatsbeschrijving bij intrede en uittrede.
Nu was er schade aan bepaalde onderdelen van de ijskast waar er een correcte offerte van gekomen is en waar ik geen problemen mee heb.
Echter was ook de wc bril stuk en heb ik deze zelf vervangen. Dit was niet dezelfde wc bril als diegene die er op lag. Nu wil de verhuurder de wc bril terug vervangen door het originele type en die kost doorrekenen naar mij. (+/- 150€)
Er was ook 1 beentje afgebroken van de klep aan de thermostaat.(+/- 90€) Deze gaat nog steeds open en dicht, maar het is dus wat wankel. Deze wil de verhuurder vervangen door een nieuwe thermostaat en de kosten ook doorrekenen naar mij. De thermostaat zelf heeft geen enkel probleem en werkt nog steeds zoals het hoort.
aan het Immokantoor via welke de communicatie volledig verloopt heb ik ook niet bijster veel, zij gaan mee in het verhaal van de verhuurder en daar kreeg ik zelf te horen dat zij bij een klein beetje schade zelf al snel gewoon 50€ rekenen (ook al kost het minder).
Nu vraag ik mij af of dit allemaal zomaar kan?
alvast bedankt