Huurder schuift alle schuld aan ons ZONDER een plaatsbeschrijving te kunnen voorleggen

Celetste
Topic Starter
Berichten: 27

Re: Huurder schuift alle schuld aan ons ZONDER een plaatsbeschrijving te kunnen voorleggen

#31 , 06 feb 2016 19:46

Dankje! En dit kan misschien wel nodig zijn want de persoon van het SVK zei zelf "ik zit in de verhuur, ik ken de wet wel beter als u hoor.", dus denk dat ze de wet dan toch onder haar neus mag krijgen zodat ze de regels weet.

Ook ik merk net da de titel begint met "huurder", zou een admin/mod dit kunnen aanpassen naar verhuurder aangezien huurder foutief is?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#32 , 06 feb 2016 20:04

't is waarschijnlijk omdat al die immo-makelaars de wet zo schitterend kennen dat ik stommiteiten zie staan in meer dan 2/3e van de huurovereenkomsten die ze opstellen :lol:
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#33 , 06 feb 2016 20:06

Dankje! En dit kan misschien wel nodig zijn want de persoon van het SVK zei zelf "ik zit in de verhuur, ik ken de wet wel beter als u hoor.", dus denk dat ze de wet dan toch onder haar neus mag krijgen zodat ze de regels weet.

Ook ik merk net da de titel begint met "huurder", zou een admin/mod dit kunnen aanpassen naar verhuurder aangezien huurder foutief is?
Dit dient tot nergens, dat is voer voor advocaten.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

KJ86
Berichten: 2680

#34 , 06 feb 2016 22:03

Je moet er ook geen persoonlijke afrekening van maken, de mensen die in de sociale sector werken zijn over het algemeen niet geschoold in vastgoed. Ze doen wel altijd een goed werk binnen hun mogelijkheden en kunnen bij twijfel op een diensthoofd rekenen die wel van wanten weet.
Ik heb eens de kans gehad om een dagje het werk te volgen in van een huisvestingsmaatschappij. Het begrip en medeleven dat die mensen kunnen opbrengen, zal je nooit of te nimmer op de privémarkt tegenkomen. Het personeel wordt trouwens op die eigenschappen geselecteerd met speciaal ontworpen sollicitatiegesprekken.

Terug naar “Huren”