Ik zit juist te denken aan iets, er is geen plaatsbeschrijving in mijn aanwezigheid genomen bij het verlaten van het pand. We hebben alles nagekeken en er is dan mondeling gezegd geweest dat alles in orde was.
Maar kan het immo kantoor nu na 8 maanden bvb nog vlug langsgaan naar het pand en overal foto's van nemen 8 maand later waar er misschien door omstandigheden waar ik niets mee te maken heb wel schade op te zien is en zeggen dat deze foto's gemaakt zijn vlak na mijn uittrede? Of is het verplicht de plaatsbeschrijving te maken als ik erbij ben? Dat ik alles zie wat hij doet?
Hier heb ik alvast de tekst dat ik zou opsturen naar het immo kantoor aangetekend. Is deze wat deftig? De brief naar de huisbaas zal ik later maken.
Beste,
Na meerdere verzoeken via mail die onbeantwoord bleven zou ik u graag via deze weg willen vragen om ons de plaatsbeschrijving te bezorgen van de Noord-Edestraat 74 te 8450 Bredene. Dit zijnde van de huurperiode van 08/2013 tem 10/2015. Wij hebben hier namelijk de som van 125euro voor betaald en hebben hier ook recht op.
Bij het onbeantwoord blijven van deze brief en het niet bezorgen van het document plaatsbeschrijving binnen de 10 kalenderdagen, ben ik genoodzaakt een klacht in te dienen bij de tuchtcommissie van het BIV en desgevallend de zaak aanhangig zal maken bij het lokale vredegerecht.
Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen.
Enkel voor de goede orde en om kennisname te garanderen wordt dit schrijven u zowel aangetekend als per gewone post bezorgd.
Dit is 1 van de 3 opgemaakte documenten