Ik heb al eerder op dit forum gesproken over een 'beetje schimmel' op onze muur. we hebben hierin de procedure gedaan die we hebben moeten doen als huurder, denk ik.
We hebben er meteen de huisbaas bij geroepen, omdat dat onze plicht is en een eigenaar wil zijn eigendom toch wel in orde hebben?
De huisbaas heeft ons toen in ons gezicht ons gewoon uitgelachen.
'Waar hebben wij toch een probleem mee? Er staan toch nog geen paddenstoelen op de muur!'
Ik heb na dat bezoek een aangetekend schrijven gestuurd naar de huisbaas, waarin ik had geschreven dat wij er hem als huisbaas bijgehaald hebben maar hij het niet als een probleem ziet en dat we de vlekken zeker gaan blijven observeren en dat we verdere stappen zullen ondernemen als het nodig is. Wij zijn ondertussen ook al voor een eerste keer naar de huurdersbond geweest. Maar die konden nog niet veel voor ons doen omdat we net een aangetekend schrijven hadden gedaan en wettelijk gezien moeten we de huisbaas tijd genoeg geven om schriftelijk terug te kunnen antwoorden. Dit hebben wij dan gedaan, en morgen moeten we terug naar de huurdersbond.
Die schimmelplekken die we gevonden hadden, waren op een binnenmuur.
onze wandkast staat tegen een buitenmuur, en we waren al aan't zeggen tegen elkaar wat zal het daar dan zijn als op een buitenmuur... maar nooit nog niet echt d emoed gehad om de wandkast leeg te halen en ze even te verschuiven. Vandaag hebben we dat dan maar even gedaan....
Wat daar te zien is, het is om te janken!
er Staat gewoon Haar op de muur, idd, er staan net nog geen paddenstoelen op de muur!!!!!!!!!!!
Ook op onze wandkast staat natuurlijk haar, die zullen we wel kunnen weggooien, al dat giftig stof van die schimmel is er volgens mij wel ingetrokken en durf ze niet meer gebruiken. Ook op de houten plafond zijn bepaalde schimmelplekken te zien, het is hier echt niet meer te doen nu.
We betalen voor dit huis (lees: krot) 350 euro, nee idd tegenwoordig is dat spotgoedkoop!!! maar Godverdomme wat krijgen we ervoor in de plaats???
daarbij vraag ik me af, moeten wij nog wel alle maanden 350 euro betalen voor zoiets????
pfff.....