hey.
ik heb over zes maanden getekend als medehuurder samen met een vriendin waar ik een relatie mee had.
zij staat als hoofdhuurder en heeft drie kinderen , de drie kinderen staan ook ingeschreven in het huurhuis.
mijn domicil staat noch steeds bij mijn ouders en woon er nu ook terug sindskort.
we deelde de kosten zoals huur water elektriciteit en internet.
ik betaalde dit cash aan haar, de maand januarie heb ik gestort op haar rekening .
het volgende doet zich voor .
de vriendin waar ik mee samen woonde is helaas een avontuur begonnen met haar ex vriend.
ik heb dit een tijdje vol gehouden tot ik het opgaf.
ik zat savonds alleen in het huis terwijl zij met haar ex weg ging .
ik werd uit het huis gezet omdat ze wouw nadenken,, maar haar ex was bij haar in het huis.
achteraf ben ik terug gegaan op de hoop dat ze het zouw in zien dat ze verkeerd bezig was ,maar helaas bleef het duren.
ik heb ook bedreigingen gekregen van haar ex .
en heb dan de beslissing genomen om te vertrekken uit het huur huis.
ik zouw graag als medehuurder willen opstapen maar ze gaat alle medewerking weigeren dat ik zouw opstappen
ze zecht dat ze me terug wilt ,maar ik wil dat niet meer en heb dat vertrouwen ook niet ook wat ze verteld , ze wil het ook niet begrijpen.
nu verwijd ze me dat ik haar in de steek heb gelaten, terwijl ze noch omgaat met haar ex en ook blijft slapen in het huurhuis en wil ze het ook verbergen.
helaas weet ik nie wat er juist in het contract staat vermits zij de documenten heeft.
welke stappen kan ik ondernemen hiervoor ?
ik weet niet goed wat ik moet doen hiermee.
graag advies .