Het gaat hem over het volgende. Gisteren is een deel van het gebouw waar ik een appartement huur ingestort (zie vtm en vrt nieuws) en er mag dus niemand meer binnen. Ik heb mijn vooropzeg sinds 1 november gedaan en zit dus in mijn vooropzeg. Nu kan ik daar dus sinds gisteren niet meer wonen en verblijf ik momenteel bij vrienden tot ik naar mijn nieuw adres kan. Nu kreeg ik vandaag die huisbaas aan de telefoon dat ze het gingen heropbouwen maar dat niemand het pand mag betreden en dat ik waarschijnlijk huishuur zal moeten betalen maar dan op een speciale rekening van de verzekering.
Zoals het nu zit zou ik dus kosten moeten maken om ergens anders te verblijven want ik mag niet in mijn appartement en ik zou voordat appartement ook nog een huishuur moeten betalen volgens hen. Plus mijn meubels staan er nog en niemand weet hoe het daarboven is ook al staat dat gedeelte nog vrij intact.
Als ik dan zei van ik zal dat ook eens onderhoren dat zeiden ze da hoeft niet want hier lopen mensen genoeg van de verzekering.