Samen huren met kennissen

fubar
Topic Starter

Samen huren met kennissen

#1 , 09 nov 2013 12:32

Beste forumleden,
Als jonge vrijgezel die het ouderlijk huis wil verlaten zou ik een huis of appartement willen delen met één of enkele medehuurders van dezelfde leeftijd.
Op de markt is er voldoende vastgoed dat hiervoor in aanmerking komt en het lukt wel redelijk goed om gelijkgestemden te vinden die samenhuizen zien zitten.

Nu probeer ik uit te zoeken hoe dit kan geregeld worden in een huurcontract. Ik denk dat het basisidee goed beschreven staan op volgende pagina:
http://www.tesamen.org/apart/apart.asp? ... ntract.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ik kan geen voorbeeld contract vinden waarin meerdere huurders samen de overeenkomst ondertekenen of waarin een onderhuur geregeld wordt.

Kan iemand mij in de juiste richting wijzen? Ander tips of opmerkingen rond samenhuizen zijn ook steeds welkom!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”