het appartement is 40 m² en ik heb vochtproblemen in de slaapkaer en in de inkomshal.
AL een jaar geleden ben ik begonnen met het versturen van aangetekende brieven.
De verhuurder blijft excuses zoeken.
Tijdens afgelopen winter en lente was het te nat voor herstellingen.
Tijdens de zomer vond ze geen aannemer.
Tijdens de herfst werken de buren niet mee.
Momenteel heb ik een aangetekende brief opgestuurd om huurvermindering te vragen zoalng ze geen herstellingen uitvoert en gevraagd om binnen 10 dagen een antwoord te sturen waarin vermeld wordt hoe ze deze problemen zal aanpakken en met een gedetailleerde timing voor het aanpakken van deze werken.
Ze heeft deze brief telegonisch weggelachen.
Wij kunnen nu naar de vrederechter stappen om dit allemaal af te dwingen, maar wij zouden liever een nieuwe woning zoeken.
Mijn vrouw is zwanger van een tweeling. In ons contract staat de volgende omschrijving voor het opzeggen van de overeenkomst.
Wat wordt bedoeld met buitengewone omstandigheden bedoeld?Bovendien, indien de huurovereenkomst is gesloten voor een vaste periode van drie jaar, kan de huurder de overeenkomst beëindigen wegens buitengewone omstandigheden, met inachtneming van een opzeggingstermijn van drie maanden die aangetekend moet worden betekend en met betaling, benevens de betaling van de vervallen en nog te vervallen huur, van een vergoeding gelijk aan drie, twee of één maand huur naargelang de overeenkomst verstrijkt tijdens het 1ste, 2de of 3de jaar.
Zijn zwangerschap, en/of aanhoudende vochtproblemen, een buitengewone omstandigheid?
Wat wordt precies bedoeld met benevens de betaling van de vervallen en nog te vervallen huur?
In het woorden boek staan hier zeer veel verschillende betekenissen voor.
betekent het alsook de huur en vervallen huur met nog een boete?
of betekent het omdat er huur zal vervallen moet je een boete betalen?
Met de tweede uitleg zou ik akkoord zijn, met de eerste uitleg absoluut niet.