ongeschikte-onbewoonbare woning

bambipower

Re: ongeschikte-onbewoonbare woning

#46 , 08 okt 2013 18:04

oh, twas dat of verder gaan ... ik heb mijn best gedaan, mezelf te verdedigen. Ik werd daar behandeld als een huisjesmelker... twas voor mij genoeg geweest. Ik had ook geen zin, om er nog geld in te pompen om met een advocaat verder te gaan. Enough is enough, ik was er al ziek van....

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#47 , 08 okt 2013 18:14

Heb in het persoonlijk geval hierboven ooit aan de vrederechter en later in eerste aanleg de rechter gevraagd of zij het normaal vonden dat er van mij ettelijke honderden pagina's aan verslagen, expertises, ingebrekestellingen en conclusies werden geëist om enige pagina's aan beschuldigingen te weerleggen zonder dat van de tegenpartij werd verwacht dat deze zijn beschuldigingen op eenzelfde grondige wijze diende te staven. De vrederechter had tenminste de beschaafdheid om een klein beetje rood om de oren te worden...

ergernis2
Topic Starter

#48 , 08 okt 2013 19:17

Het is hier voor ons allemaal idem. Alle recht aan sommige kwaadwillige huurders.....
Voor ons is het genoeg, ziek worden van al die onrechtvaardigheid . Ga maar werken,belastingen betalen een ander zal wel met je voeten spelen en ze krijgen nog steun van de overheid want het is 'recht op wonen'
Ben blij dat het nu in de media komt en we moeten zorgen dat er verder aandacht aan gegeven zal worden,of ons kinderen vinden geen huurhuis meer .
Wat me ook zo woest maakt bij een vonnis moet de verhuurder blij :) zijn met een aalmoes . De verhuurder verliest sowieso de kwaadwillige huurder wint alweer. Voor ons geen verhuur meer maar ik blijf strijden voor rechtvaardigheid.

Reclame

Terug naar “Huren”