Destijds mede overgenomen (door aankoop) huurcontract magazijn afgesloten voor 3 jaren, aangevangen op 01-10-2010 en eindigend op 30-09-2013.
Huurder verhuurde blijkbaar een gedeelte van het magazijn door aan een familielid of vriend.
Hier kwamen we achter toen die twee onenigheid kregen en daardoor werd de huur niet meer op tijd betaald. Elke maand moest mijn man het huurbedrag contant gaan innen en sinds een aantal maanden laten ze hem keer op keer terugkomen (huurder heeft een drukke winkel) en uiteindelijk wordt de huur na ca. vier bezoekjes wel betaald. De laatste keer heeft mijn man huurder ter plekke dringend verzocht om toch maar achter zijn computer in diezelfde winkel plaats te nemen om per bank de huur + achterstand te voldoen. Zo geschiedde.
Wij zijn dit spelletje meer dan beu en hebben huurder op 31-05-2013 per AS medegedeeld dat het afgesloten huurcontract niet verlengd zal worden. Huurder is gevraagd om per 01-10-2013 de ruimte ontruimd en schoon over te dragen.
1. Heb ik hier de juiste opzeggingstermijn gehanteerd?
2. Het AS schrijven heb ik gericht aan de zaakvoerder van ..........Bvba. Zijn naam is niet te ontcijferen op het
contract.
Is dit misschien niet correct?
Alvast hartelijk voor uw reactie.