foto's appartement

UbiOne
Topic Starter

foto's appartement

#1 , 23 apr 2013 13:06

Mag het vastgoedkantoor foto's in het appartement komen maken om deze op een immosite te zetten? Dit terwijl heel onze inboedel nog in het appartement staat?

Fragment ut mail van het immokantoor.
Ik vraag dus nogmaals om foto’s te komen maken in het appartement. Jullie kunnen dit niet weigeren.

In het slechtste geval moet ik dit wel voorleggen aan de vrederechter. Ik kan niet verder met de huidige foto’s die ik nog heb. Het is immers heel normaal dat er telkens nieuwe foto’s gemaakt worden bij een nieuwe verhuring. Ik moet de huidige toestand van het appartement weergeven, niet die van “toen eens”.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie in het ongelijk gesteld worden. De kosten vallen ten uwen laste.

Dit is geen chantage!! Jullie kunnen een normale gang van verhuring op deze manier niet boycotten.

Enig advies graag.

Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xastheron

#2 , 23 apr 2013 13:18

U mag ook aan de makelaar vragen om bepaalde zaken niet te fotograferen (bvb uw collectie kostbare modelautootjes)...

marieke43

#3 , 23 apr 2013 13:20

http://www.juridischforum.be/forum/view ... t=foto%27s" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

UbiOne
Topic Starter

#4 , 23 apr 2013 13:25

dank je wel.

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 23 apr 2013 15:34

Hoe heb je het appartement destijds zelf gevonden? Ook via een Immo? Stonder er toen foto's op hun site? waarschijnlijk wel.

Terug naar “Huren”