Ik heb een huurcontract afgesloten met mijn huurbaas in julie 2011.We hadden afgesproken dat ik in de apartement gaat wonen met me echtgenote en kinderen.Ik heb alleen de huurcontract getekend.Ikkreeg plotseling een brief van een advocaat van mijn huurder dat ik naar de vrederechter moet verschijnen . in de bijlage las ik een verzoekschrift waar is aangegven dat ik alleen de contract heb getekend en nu dan vrouw en kinderen in de appartemnt ook woont.dat de buren veel overlast krijf van lawaai zowel in de dag als snachts . dat mijn gordijn niet voldoet aan de standaard van het gebouw???. Ik was zo geschrokken omdat wij zo voorzichtig leven dat niemand last van ons krijen en wij zoveel mogelijk proberen aan te passen doordat wij alleen kinderen hebbn in het gebouw en de rest van de mensen echtparen en alleenstaanden zijn.
I
Er wordt verzocht de huurcontract te beindigen per direct op kosten van mij en ik 3 maanden huurschade moet betalen plus overige kosten.
Ik ben zo geschrokken dat niet weet wat ik moet doen. Kan een contract van negen jaar zomaar beindihen zonser vooraf het probleem aan mij te informeren ? en kan ik dan zomaar op straat gooienmet me kinderen omdat ze niet in de huurcontract vermed zijn?Verzoeke mij een paar tips te geven wat ik kan doen en wat mij te wachten staan
Alvast bedankt
GM