Als we naar de huisbaas bellen om een probleem te melden valt hij uit de lucht en komt hij na een tijd eindelijk kijken om het dan zo goedkoop mogelijk op te lossen.
Dat is zijn recht maar dan moet het ook goed zijn.
We hebben hem in oktober 2011 een aangetekende brief gestuurd met alle dingen die zouden moeten gebeuren.
Hij belde mij op om te zeggen dat we bedankt waren om alles voor hem eens op papier te zetten.
Terwijl wij op reis waren is hij de koepel komen maken (toeplakken waar het lek zit). Moluur latten komen hangen waar nog nodig was. (mijn moeder was wel aanwezig)
Maar nu hebben wij al maanden dat onze douche cabine lekt. Wij moeten constant handdoeken leggen of we schuiven uit!
Iedere 4 dagen moeten we een ander matje leggen want het druipt van t water. We hebben hem al gebeld om het op te komen lossen maar dan krijg ik als antwoord 'ik zal nog es proberen bellen naar de loodgieter'. Maar nu, een jaar verder is het nog steeds niet gemaakt. Mijn man heeft al geprobeerd met silicone maar wij krijgen het niet goed! De douche blijft lekken!
Waardoor onze badkamer overal schimmels krijgt! Het ziet er gewoonweg vies uit!
Ook onze beerput verstopt constant! Iedere 2 maand moeten wij hem zelf leegscheppen, want om hem iedere keer leeg te trekken is dat financieel ook niet te doen aan 70€ per keer!
Hij heeft er zelf een schot in komen steken van een regenton maar het is nog erger geworden!
Ook onze kelder staat water in, we hebben hem 2 maanden geleden al eens gebeld, hij is zelfs nog niet komen zien!
Als ik hem bel en ik durf mij eens kwaad te maken dan zegt hij zonder schaamte als wij nog interesse hebben om dat huis te kopen!
Want dat er nog een bod op dit huis was gekomen! Er is geen epc attest, er is niemand komen zien! Dus hij bluft!
Wat kunnen wij hier tegen doen dat wettelijk is? Want wij zijn dit zo moe!
Ikzelf heb reuma en overal zit schimmel, ik voel mijn gezondheid achteruit gaan!
Wij betalen iedere maand op tijd de huur. En wij zijn echt brave mensen maar we weten echt geen raad meer

Dus een beetje feedback zou welkom zijn...