DRINGEND!
Schimmel in tweede slaapkamer, zou hersteld worden alvorens betrekken woning (mei 2008), niet gebeurd. Desondanks vele aangetekende zendingen etc,
heeft men in al deze tijd twee schamele pogingen gedaan dit te 'verhelpen'. Injecteren onderkant muren, en uitcementeren buitenmuur. Schimmel wordt steeds erger, kamer is niet te gebruiken. Ook reeds veel andere problemen gehad, waarbij er vaak halfslachtige herstellingen gebeuren door een klusjesman van 12 stielen 13 ongelukken. Ok, het is dan hersteld, maar ziet er meestal niet uit of is enige tijd later weer stuk. Via aangetekende zending gedreigd met gerecht: gevolg: woning te koop gesteld. Dit motiveerde ons er mee door te gaan, gezien de huisbaas kosten wil vermijden door de boel te verkopen. Wij eisen schadevergoeding gezien we zolang een tweeslaapkamerapp huurden maar enkel 1 kamer konden gebruiken. We betalen op aanraden advocaat 1/2 huur sedert juli 2012. Nu was er plaatsbezoek maar mijn advocaat was niet aanwezig desondanks de afspraak. Die van de tegenpartij was olomtegenwoordig en gedroeg zich erg onbeschoft. Nu wil ik van advocaat veranderen omdat ik mij niet gesteund voel bij de huidige. Ik betaal iemand om mij te verdedigen, maar die komt niet opdagen op een cruciaal moment, bijgevolg vind ik het moeilijk nog vertrouwen te stellen in deze persoon. Ik had hiervoor ook al het gevoel dat hij het dossier niet zo goed kende, terwijl hier de details wel het verschil maken. Dus: ik zoek DRINGEND een goeie advocaat, (liefst geen peperdure), deze zaak komt opnieuw voor op 27 maart, dus dringend! Regio west-vlaanderen, Kortrijk, of liefst net buiten arondissement Kortrijk, want advocaat tegenpartij is uit Kortrijk.