geen geregistreerd contract en geen waarborg

perre86
Topic Starter

geen geregistreerd contract en geen waarborg

#1 , 21 jan 2013 00:21

hallo iedereen wie kan mij helpen zit hier in een appartement waar bij de huur contract niet geregistreerd sta en ik zelf ook nog geen waarborg heb betaald . Maar ben vanzien om te verhuizen naar beter appartement , maar nu is mijn vraag kan ik gewoon weg gaan of moet ik nog die 3 maande op zeg doen met een aangetekende brief . en kan de verhuurder mij geld op eisen om willen da ik die waarborg nog niet betaald heb ,en dat appartement eigenlijk maar half is afgewerkt heb zelf al verschillende keren gepraat met de verhuurder maar krijg geen reactie . zou ik zo kunnen vertrekken zonder mij zorge te moete maken da die mij aanklaagt voor de dinge die nog ni afgewerkt zijn ? ( er zijn ook geen foto's en zo genomen van de staat van appartement )

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance

#2 , 21 jan 2013 01:22

Dan behoort u tot de gelukkigen die geen opzegperiode moeten respecteren , en aangezien geen waarborg , kunt u al fluitend vertrekken .
Let wel : de opzegging dient aangetekend te gebeuren , zoniet blijft het contract aan uw been hangen , en kan de verhuurder alsnog registreren en u een serieuze rekening presenteren.
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Turaki

#3 , 21 jan 2013 10:27

U kan ook uw opzeg persoonlijk afgeven waarbij u uw verhuurder laat tekenen voor ontvangst. Zo kan u van dag op dag vertrekken.

Reclame

Terug naar “Huren”