Beste,
Na jarenlang trouwe klant te zijn geweest (zonder contract) was mijn 2jarig contract ineens afgelopen,. geen telefoon of brief ter herinnering gekregen dat deze afliep..facturen werden dubbel zo hoog en alles werd me 3x zoveel aangerekend. contact opgenomen met de klantendienst die me vertelde dat het aan mij is om mijn abonnement in d egaten te houden. Werd belachelijk verder geholpen en kreeg als uiteindelijk antwoord dat ze op de voorlaatste factuur in klein bedrag korting geven. Na veel gebeld te hebben en niet netjes geholpen te worden was mijn besluit dat ze ten eerste veel te duur zijn en klantendienst schandalig. Ikw as ondertussen verhuist en de facturen kwamen nog steeds op mijn oud adres aan, na een telefoontje heb ik dit doorgegeven, waardoor ik ineens een gerechtdeurwaarder brief kreeg dat ik de openstaande facturen enz nog moet betalen. Deze brief kwam netjes op mijn nieuw adres aan. hier verschoot ik van want normaal was ik in orde met de betalingen. Opnieuw de klantendienst gebeld en na heel lang aan de telefoon gehangen te hebben kwam het er op neer dat ik nog 1 bedrag moest betalen en dat ik dan overal van af zou zijn,..dit heb ik netjes gedaan waar de bedragen vandaan bleven komen mag joost weten maar toch en het nare hoofdstuk is afgesloten. Nu ben ik overgstapt naar een andere provider. sinds augustus, al de tijd niets meer gehoord tot dat ik telefoon kreeg van mijn oud adres dat er opnieuw brieven zijn binnen gekomen vor mij. Opnieuw een gerechtduerwaarders brief (nu een andere) namens het telecom bedrijf dat ik nog een openstaand saldo heb staan van 162 euro!! Wat???? ik opnieuw gebeld naar de klantendienst, hier vermeld hij dat ik een opzeg bedrag moet betalen omdat ik zogenaamd contract breuk heb gepleegd. Ten eerste was mijn 2jarig contract geldig tot en met maart, dus deze is allang verlopen en ik ben weg sinds augustus met alles. Hierop antwoorde hij dat de wetgeving veranderd is sinds 1 oktober dit jaar. En dat die kosten aangerekend moeten worden, maar dat kan toch niet na 1,5 maand? ik had het laatste bedrag betaald wat de medewerker van de klantendienst verzekerde dat het het laatste was,..nu ineens komen er weer kosten bovenop!?
ik weet echt niet wat ik nu moet doen, ze blijven maar geld vragen voor zover ik weet hebben ze er niet eens recht meer op. ik ben niet van plan om zoveel geld opnieuw te betalen!!
kan iemand me helpen?
met vriendelijke groetjes