kale muren

Logis
Topic Starter

kale muren

#1 , 05 aug 2012 21:44

Naar aanleiding van een overlijden heb ik een woning geërfd, met een huurder als surplus.
Deze huurder heeft ondertussen zijn opzeg gedaan en de woning verlaten.
Nu blijken de muren in alle kamers kaal te zijn, met andere woorden ontdaan van alle behang.
Er was geen plaatsbeschrijving gemaakt bij intrede en de huurder heeft ongeveer 6 à 7 jaar de woning gehuurd.
Kan dit zomaar. Ik beschik wel over foto's van voor deze huurperiode, waaruit blijkt dat alles netjes behangen was.

Kohar

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 05 aug 2012 21:50

Zal hoogstwaarschijnlijk woord tegen woord worden zonder PB. Zou er persooonlijk niet aan beginnen.

Turaki

#3 , 05 aug 2012 22:12

Daarnaast wordt behang (en verf) na 9 jaar geacht "op" te zijn, dus na 7 jaar heeft die nog maar 2/9 van de oorspronkelijke waarde, indien dit behang er zelfs al langer hing dus niets meer.

Reclame

Xastheron

#4 , 06 aug 2012 08:53

Of bekijk het zo: U kan nu eenvoudig de muren behangen/schilderen naar uw eigen believen, de huurder heeft u wat werk uitgespaard...

sloeberken

#5 , 06 aug 2012 10:34

Als die fotos geen datum hebben met een krant kan niemand achterhalen hoe oud deze zijn, en onbruikbaar.
Je ziet hoe belangrijk een PB is.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Vandebos

#6 , 06 aug 2012 11:55

Of bekijk het zo: U kan nu eenvoudig de muren behangen/schilderen naar uw eigen believen, de huurder heeft u wat werk uitgespaard...
yup dat lijkt me de beste wijze om het te bekijken.

Terug naar “Huren”