MyMinfin

roharro
Topic Starter
Juridisch actief: Ja

MyMinfin

#1 , 17 jul 2012 19:21

Als ik op MyMinfin naar mijn geregistreerde huurkontrakten (ik ben verhuurder) ga kijken stel ik vast dat er één ontbreekt. Het is een huurkontrakt dat jaren geleden door mijn intussen overleden vader werd afgesloten met de huidige huurder. Ik vermoed dat ze die registratie niet op mijn naam hebben omgezet na het overlijden?....of misschien doen ze dat nooit en is het daarom onvindbaar op MyMinfin? Ik heb in de papieren van wijlen mijn vader ook nooit iets teruggevonden dat er op wijst dat het kontrakt werd geregistreerd. Nochtans heeft mijn vader me destijds bevestigd dat hij het kontrakt heeft laten registreren.
Het onroerend goed zelf staat in MyMinfin wel correct op mijn naam vermeld onder "Vermogen".

Weet iemand wat er gebeurd met geregistreerde kontrakten na het overlijden van de verhuurder? Ik zou immers graag zekerheid hebben mbt de registratie van dat kontrakt. Hoe best tewerkgaan?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
octopus

#2 , 23 jul 2012 12:48

kan je op de registratiedienst niet meer informatie bekomen hierover?

Vandebos

#3 , 23 jul 2012 13:50

Contact opnemen met uw lokale registratiedienst en eventueel met een bewijs van overlijden de transfer van het huurcontract naar uw naam laten verrichten.

Reclame

Terug naar “Huren”