Oke ik heb een vraag, ik woon nog maar net drie maand in een huis waarvan ik een kamer verhuur. Mijn huisbaas is altijd vriendelijk geweest tot vandaag. door problemen van storting van mijn werkgever heb ik 1 week later mijn geld gekregen. ik had een afspraak met mijn huisbaas om altijd voor de eerste van de maand te betalen. Maar door dat er iets fout liep en ik mijn geld een week te laat kreeg heeft mijn huisbaas zitten dreigen en roepen tegen mij dat als dit nog eens gebeurd hij een huuropzeg gaat aanvragen.. hij heeft eigenlijk zitten dreigen. Ik ben wettelijk nog niet eens echt te laat want het gaat hier nog steeds over de huur van maand juni. En alsof dat nog niet genoeg is heeft het gemeentehuis mij gewaarschuwt dat ik beter zo snel mogelijk kan vertrekken uit dees huis omdat de huisbaas dit niet volgens wet verhuurd. Wat ik zelf niet wist

.. en moest ik mijn adres hier willen plaatsen dat ik tel als "gezinshoofd"

wat niet normaal is.. ik huur hier gewoon een kamer, snap je?.. dus uiteindelijk is mijn vraag. Kan de huisbaas zomaar dreigen met huuropzeg? Terwijl ik eigenlijk niks verkeerd heb gedaan..