Beerput { rondom }

dorinka
Topic Starter

Beerput { rondom }

#1 , 30 apr 2012 19:56

Mijn moeder van 83 jaar is eigenaar van de gelijksvloer van een appartement van 4 verdiepingen. Boven haar wonen er nog personen, ze huren of zijn ook eigenaar. We weten het niet, maar het verbruikt water komt via 1buis in haar beerputje van haar koer. Nu rondom dat beerputje is er een verzakking, het sendic , als hij dit wel is ? .... Beloofde een tijd geleden eens te komen. Maanden gaan voorbij, vriestijd dit jaar heeft nog meer schade aangericht. Gevolg dat mijn moeder al een paar keer struikelde. In mijn voorige berichten over dementie blijkt dan toch dat ze er aan zou lijden. Wanneer ze de andere bewooners hier over praat over die schade trekt iedereen zich weg. Dus nu heeft mijn moeder dan zelf t'Ruimerke opgebeld. Mijn vraag is dus, wie zal er moeten betalen mits mijn moeder zelf belde. Zoals het betalen van het water gebeurd als volgd; die persoon die sendic is komt met een hand geschreven bedrag bij de mensen aankloppen. Geen enkel factuur wordt getoond . Waarom wij dit nu weten hoe de zaken daar gebeuren is door haar dementie, ze heeft geen notie van tijd, dag of rekeningen. Zodanig dat mijn man na zijn werk af en toe langs komt bij haar om alles op te volgen. Mijn vraag is nu, wie staat nu in voor het betalen van de herstellingen vermits al het water in 1 beerputje komt. t'Ruimerke komt de 3de van deze maand om 8h00. Gelukkig kanmijn man vrijaf nemen die dag. Ik dank u, vriendelijke grtjes.
Geboren in Schaarbeek, sinds 2004 wonende in Antwerpen.
Werk in een beschutte werplaats te Boom.
Interesses; Op de hoogte zijn van het medisch vlak, nieuwe wetenschappelijke ondervindingen over ziektes , operaties... Rechtvaardigheid van de mens.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”