In het 3jaarscontract dat ik ondertekende, wordt gezegd dat het eigendom wordt verhuurd als woongelegenheid en is bestemd als hoofdverblijfplaats voor de huurder en zijn familie. Het goed zal betrokken worden door maximaal 2 personen. De huurder mag de bestemming van het gehuurde goed niet veranderen zonder de schriftelijke en voorafgaandelijke toestemming van de verhuurder. Nadien wordt in het standaard huurcontract de keuze gegegeven een paragraaf A of B te schrappen, betreffende het is A verboden of B toegelaten een deel van het appartement te bestemmen voor de uitoefening van beroepsactiviteiten, activiteiten die vallen onder de toepassing van de wet op de handelshuur zijn in ieder geval verboden. Geen van beide paragrafen is geschrapt. Betekent dit dat het, gezien geen bepaling werd gekozen, automatisch wel is toegestaan een deel als bureau te bestemmen en op die manier in te brengen?
NB na ondertekenen van dit contract, heeft de verhuurder enkele weken nadien mijn versie opgevraagd 'voor registratie', en wijzigingen doorgevoerd, paragraaf B geschrapt, en ook andere aanpassingen omtrent opzegvergoeding gemaakt, naar eigen zeggen en schrijven op advies van de registratiedienst, en alleen zelf geparaffeerd. Ik heb een kopie van de originele getekende versie.