Ik zit met een huurder die ik graag uit mijn huis zou hebben.
Reden, De huurder die ik nu heb, is een vuile man, hij is zelfs te lui om zijn vuilniszakken buiten te zetten en zodoende gooit hij zijn vuilniszakken op het platvorm van het gelijksvloers!
In het verleden had ik hem, en toen nog zijn liefje, het pand verhuurt als vriendendienst, want normaal verhuurde ik het niet, omdat ik het gebruikte als 2 de verblijf aan zee.
Alleen zijn vriendin heeft getekend, hij niet.
De overeenkomst, was een voorlopige overeenkomst,
Zie
Nu is mijn vraag, kan ik hem onmiddelijk (mits opzeg van 6 maanden) buitenzetten?Artikel 3 Duur
3.1. De huurovereenkomst wordt gesloten voor een periode van 1 jaar, met ingang op
01 / 03 / 2003.om te eindigen op 28 / 02 / 2004 .
3.2. Beide partijen kunnen het contract be?indigen mits een opzegging van 1 maand bij aangetekend schrijven voor het verstrijken van deze periode.
3.3. Bij gebreke aan opzegging word het contract automatisch verlengt voor een periode van 1 jaar. De totale duur v/h contract mag echter de 3 jaar niet overschrijden.
Want het contract is toch niet meer geldig, of wel?
Zijn vriendin (die wel getekend heeft) woont er al 2 jaar niet meer, maar zijn naam staat ook op, in het contract, maar zonder zijn handtekening.
Hij zelf beloofd al jaren (sinds zijn vriendin weg is) dat hij iets anders gaat zoeken, maar hij blijft er gewoon, en indien ik hem op de feiten druk, ivm zijn vuilniszakken en de rommel die overal in het huis ligt, begint hij te roepen en te schreeuwen!
Zoals vandaag nog, ik had hem gewoon gevraagt, wanneer hij dat hier alles eens zou opkuisen, en hij heeft mij gewoon buiten gegooit, en dat in mijn huis nog wel!
Ik was er langs gegaan, omdat mijn onderste gebuur water binnen gekregen had, door het vuil van mijn huurder (die zijn vuilniszakken op het platvorm gooit) was de afvoerbuis terug verstopt, en het water liep terug van het dak de muren naar beneden.
Wat kan ik doen om hem buiten te zetten?????
Mvg Ashley