N.a.v. mijn nieuwe kamer waar ik nog maar net in zit heb ik een aantal vraagjes.. Toevallig loop ik momenteel stage bij een vastgoed
bedrijf en krijg het één en ander mee wat verantwoord is en wat niet op het gebied van vastgoed.
Mijn vragen waren als volgt;
- Weers Afhankelijke regeling betaal ik maandelijke 7.92 euro voor (per persoon, we wonen met 4personen). Mag dat gevraagd worden?
- In mijn contract staat dat ik betaal voor vloerbedekking in mijn kamer. Het geval is nu dat de vorige huurder er laminaat in geplaatst heeft..
Dus ik geen gebruik maak van de eigenaar zijn tapijt. Het is ook niet zo dat de eigenaar het laminaat heeft gelegd noch betaald. Mag die daar
kosten voor in rekening brengen?
- Mijn laatste vraag was of de eigenaar Beheeradministratie mag rekenen over de energie rekening en overige leveringen.. Overige leveringen kan
ik mij enigzins nog wat bij voorstellen want bijv. er komt een loodgieter langs dan is dat op het aangesteld om alles te regelen.
Maar energie geven wij jaarlijks door van de meter.. en dat is een kant en klare rekening dat verzonden word vanaf... essent of iets?
Ik dank jullie alvast voor het beantwoorden!