Dus wij zijn net te weten gekomen dat onze huurbazin (80j) in ons huis is komen rondneuzen!
Ons eerste vermoeden:
onze tuin is te bereiken via een poortje, en achteraan staan bijgebouwen die als koterijen gebruikt worden.
in het eerste kot zit onze hond tijdens onze afwezigheid.
1. vermoeden 1: Mijn vrouw kwam op een avond thuis en onze hond zat los in onze tuin, dus iemand heeft die deur geopend en in onze koterijen komen neuzen. ( deur kan alleen van buitenaf open )
2. bevestiging 1: tijdens rondleiding voor huisbezoek nieuwe huurders, gaf de huurbazin de opmerking of ik het frigotje in het verste kot wilde uitkuisen want ze wist dat daar flesje bier inzaten. ( hoe kan zij weten wat er in dat frigotje zat)
3. bevestiging 2: tijdens een telefoongesprek van immo bureau naar huisbazin zei die opnieuw hetzelfde over da bier in frigo. ( stond op luidspreker dus wij luisterden mee)
4. bevestiging 3: Tegen de nieuwe huurders (die wat slijmen met haar) vertelde ze alles, dat ze alle koterijen heeft doorzocht, en met een reservesleutel via de achterdeur ons huis binnen is geweest.
Kunnen wij nu nog klacht neerleggen tegen haar? ik noem da inbraak!
Voor een loszittende hond kan je moeilijk politie bijroepen é, immo werd wel verwittigd ( antwoord: hang een slot aan het poortje). geen nut ze had voordeursleutel ook!!