hey heb een probleem met de huisbaas ik huur nu 7a 8 maanden een huur huis en ze hebben me aan geraden iemand van wonen vlaanderen te laten komen voor inspectie, dat heb ik dus ondernomen nu het huis word enkel maar onbewoonbaar verklaar door dat de verhuurder de mazout ketel niet wilt aansluiten voor ik een factuur kan laten zien van 500l. maar heb ook andere probleemen en deze vind ik persoonlijk erger voor mijn gezondheid maar daar reageren ze niet op ik heb schimmels op de muren door opstijgend grondvocht , lekken aan meerdere sanitaire toestellen zowals wasbak , douche, wc, enz... (heb nog geen 2 maand een nieuw bed in de slaapkamer deze is dus voor wegtesmijten heeft nu schimmel op de onderzijde van het hout )
maar wat kan ik daar nu aan doen de huisbaas weet er van maar vertikt het om er iets aan te doen zonder dat ik schriftelijk aan vraag (hij woont 2 huizen van dit huur huis )
heb altijd met elektrische vuren gestookt maar hij beweerd nu dat dit mijn schuld is en dat ik er voor ga opdraaien
wie kan mij mss vertellen wat ik nu kan doen want wil hier ook zorap mogelijk verhuizen