vraagje over wie bij je kan wonen

piepkuikentje
Topic Starter

vraagje over wie bij je kan wonen

#1 , 08 mar 2012 22:29

Ik heb vandaag mijn contract gaan tekenen en alles zag er ok uit voor zover ik weet.
Nu kreeg ik van de immo de kans om mijn brand en familiale verzekering bij hun te nemen. Zij hadden een offerte van een bekende bank. Nu was ik die offerte aan het lezen en daar stond in een clausule dat ik een alleenstaande was zonder minderjarigen kinderen.
Ok, ik ben alleenstaand maar heb wel kinderen die in een omgangsregeling zitten.
Het immokantoor weet dat ik kinderen heb. Zij hebben wel nooit gevraagd of deze soms bij mij verbleven.
Nu is mijn vraag; kunnen ze het contract verbreken omdat soms de kinderen bij mij zullen verblijven. In het contract stond er niks speciaals hierover enkel een verbod op dieren.
De offerte neem ik niet want doe alles via mijn verzekeringsagent.
Het betreft een contract van 3 jaar.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 mar 2012 22:38

Inderdaad best uw verzekeringen ERGENS anders nemen.
Verzekeringen brand/inboedel en familiale verzekering met rechtsbijstand is aan te raden.
Neen daar kunnen ze niets van zeggen. U laat op zijn minst bij u verblijven (logeren) wie u wil.
(zou een serieuze inbreuk op de privacy zijn en denk ik zelfs (grond)wettelijk verboden )

piepkuikentje
Topic Starter

#3 , 08 mar 2012 23:03

thx voor je snel antwoord, zal geruster slapen nu :-)

Reclame

Terug naar “Huren”