Op 11 okt 2011 werd een huurovereenkomst opgemakkt tussen mij ,( verhuurder) en een alleenstaande dame,( huurder) voor een rijwoning, contrat 1j.
Het betreft een volledig gerenoveerde woning . Plaatsbeschrijving opgemaakt met foto's. Huur 500€.
Graag wil ik de huur opzeggen vermits reeds verschillende beschadigingen zijn aangebracht door huurder. Zo is de nieuwe buitendeur ernstig beschadigd ; een pv hervoor werd door politie opgemaakt. De huurder reageert niet op telefoon, sms, brief noch aangetekend schrijven, dat zelfs niet wordt afgehaald.
De huur wordt door het ocmw keurig op tijd overgemaakt, doch wens ik het contract niet te verlengen. Wat als ook het aangetekend schrijven voor de opzegging van de huur niet wordt opghehaald? Kan ik een deurwaarder dit AG laten bezorgen ? en voor wie zijn dan de kosten voor deze tussenkomst? Ik ga dit schrijven nu al sturen zodat er een redelijke opzegtermijn van 6maand is alhoewel de wet 3maand voorziet.
Ook ocmw kan huurder niet bereiken en is op de hoogte van de problemen ivm beschadiging