Originele vonnis

dinaa
Topic Starter

Originele vonnis

#1 , 22 feb 2012 12:43

Hallo,

Nu 3 weken geleden is er een uitspraak gedaan in mijn voordeel ivm huurgeschil, na 3 weken is de originele vonnis nog altijd niet beschikbaar, ze hebben me gevraagd
om na een week nog eens te bellen.
Nu vroeg ik me af of ze daar een termijn voor krijgen, vind 3 weken toch wel heel lang, want de betekening duurt dan ook nog een maand, in de voordeel van de huurders natuurlijk, want zij wonen nu bijna 1 jaar gratis.

Alvast bedankt voor te antwoorden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 23 feb 2012 02:57

Normaal gesproken is dat vonnis 's anderendaags reeds beschikbaar als het over een VG zaak gaat, wat huurgeschillen toch meestal zijn. En het is wel telkens "het" i.p.v. "de" aub. Een hoofdletter af en toe is ook aangenaam om lezen. Alvast bedankt "om" te antwoorden klinkt ook beter in het Nederlands.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

dinaa
Topic Starter

#3 , 23 feb 2012 06:55

Sorry voor mijn schrijffouten, maar ned. is niet mijn moedertaal.

Inderdaad het is een uitspraak van de vrederechter, ze gaven me als uitleg dat er veel zieken waren en dat ze onderbemand zijn.
hebben ze geen max termijn waar ze hun aan moeten houden?

Reclame

Terug naar “Huren”