vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

telco
Topic Starter

vervangen kabel appartement duurt nu al 4 maanden

#1 , 04 feb 2012 16:31

Beste

Toen installateurs digitale tv op mijn appartement wilde aansluiten, bemerkten ze dat "de kabel" die in ons appartementsgebouw zit, niet van de juiste kwaliteit is, waardoor ze niet mochten aansluiten.
Ik heb dit gemeld aan de verhuurder en die ging met zijn electricien een bestek laten opmaken om de nodige werken uit te voeren.
Nu zijn er al 4 maanden voorbij en in die 4 maanden heb ik regelmatig contact opgenomen met de verhuurder om te weten hoe het zit.
Ik kreeg antwoorden zoals "de electricien is ziek", "ik kan de electricien niet bereiken", ...
Ik word dus met andere woorden aan het lijntje gehouden.
Kan dit zomaar? Kan ik hier zelf iets aan doen?

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 feb 2012 19:39

Ik dacht dat gewoonlijk de provider de installatie voor zijn rekening nam?

telco
Topic Starter

#3 , 05 feb 2012 13:46

Die techniekers zeiden dat ze niets konden doen en niets mochten aansluiten vooraleer er een kabel lag van beter kwaliteit.

Reclame

mava105

#4 , 05 feb 2012 15:04

Welke provider? Op welke verdieping?
In één van mijn appartementen heeft Te..... een nieuwe kabel op de gevel geplaatst in grijze kabelgoot omdat er nog geen aansluiting was. Vorige huurder gebruikte de klasieke telefoonlijn van Be.......
Van op gelijkvloers naar 3de verdieping: GRATIS en voor NIKS.

telco
Topic Starter

#5 , 05 feb 2012 15:11

Bedankt voor je antwoord.
Het betreft de eerste verdieping en de provider Te.....

mava105

#6 , 05 feb 2012 15:14

Het betrof hier wel een aansluiting voor zowel PC, telefoon als digitale TV, met gratis installatie in het aanbod.

Terug naar “Huren”