huiszwam probleem

arenda
Topic Starter

huiszwam probleem

#1 , 25 jan 2012 02:20

Wat zijn mijn rechten als huurder van een huurwoning met huiszwam ???
Dit zijn al hele oude woningen en heeft altijd al vocht en schimmel problemen zolang ik hier woon.
Heb al meerdere meldingen gemaakt maar het schiet niet op met als conclussie nu huiszwam.
Huiszwam is hier ook geconstateerd door een bedrijf die gestuurd is maar willen mij geen kopie geven zodat ik het zwart op wit heb staan.
Nu is mijn vraag kan hier juridisch wat aan gedaan worden? en wat zijn mijn rechten en hoe zit het met vergoedingen???
Ik rochel erg en heb een pompje heb vandaag al weer een ander pompje gekregen omdat die eerste niet hielp en zit met half verstopte neus en doe niks anders dan hoesten vooral met het slapen.
Ik rochel soms zo erg is het net of ik griep heb.

Wie kan mij raad geven ?
Alle informatie is welkom.
Alvast bedankt.

MVG. Arenda

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 25 jan 2012 09:41

Onmiddellijk naar de gemeente dienst stedenbouw stappen en melden. Attest van uw arts met uw medische toestand en eventuele invloed van huiszwamsporen hierop meenemen.

Gelet op de verspreidingssnelheid van huiszwam en het gezondheidsrisico zal een reactie niet op zich laten wachten.

Reclame

Terug naar “Huren”