App conform de huurwet.

rinswind2
Topic Starter

App conform de huurwet.

#1 , 19 sep 2011 15:22

Hallo,
Ik huur een app , nu stelt de huurwet dat:

Art. 7. De eigen woonvertrekken moeten steeds vrij toegankelijk zijn, rechtstreeks via de openbare weg of onrechtstreeks via een toegang die verscheidene woningen gemeenschappelijk hebben of via een vertrek dat door een bewoner wordt gebruikt voor beroepsdoeleinden. Zij moeten kunnen worden afgesloten zodat enkel de bewoners toegang hebben.

Ik versta hier onder dat er een inkomhal moet zijn die enkel betreden kan worden door de huurders.
Indien iedereen hier in kan (in dit geval personeel dat naar het toilet gaat) moet de verhuurder dit dan aanpassen? Verwarming voor hun kont wordt ons aangerekend onder gemeenschappelijke delen

MVG

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 19 sep 2011 19:58

Staat dat verwarmd toilet in de gemeenschappelijke hal?
Van wie is het toilet dat wordt gebruikt?
Van waar komen die werknemers?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

rinswind2
Topic Starter

#3 , 19 sep 2011 22:45

het toilet zelf is niet verwarmd, wel staat er een radiator vlak bij die wordt opgezet door personeel van het immo kantoor dat zich beneden bevind. Ik veronderstel dat het toilet onderdeel is van de huur van het kantoor maar dat kan niet wegens de wet.
de blok heeft een zij ingang en een voor ingang, deze is voor het kantoor. dat zelfde kantoor heeft een uitgang naar de hal die aan het eind een WC heeft en een appart zaaltje, verder is er de trap naar de woonvertrekken.

Reclame

Terug naar “Huren”