Niet geregistreerd contract

zeewier
Topic Starter

Re: Niet geregistreerd contract

#16 , 04 sep 2011 16:20

En nog even meegeven ook, dat die NV, de NV is die zich bezighoudt met de huurcontracten afsluiten...

Op mijn huurcontract staat als verhuurder ook de naam van deze vennootschap op de eerste lijn,
en dat ze bij het contract vertegenwoordigd wordt door haar gedelegeerd bestuurder (Jan in mijn fictief voorbeeld).

Vandaar ook dat ik zowel de NV , als Jan vermeldde in mijn aangetekend schrijven, met als eerste de NV, omdat die ook als verhuurder wordt erkend in mijn contract.

Excuses voor de drie posts... Maar ik kwam telkens tot de conclusie dat ik niet duidelijk ben geweest.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 04 sep 2011 16:23

Geen probleem, dan is uw brief aan de juiste persoon, De NV, gericht.

zeewier
Topic Starter

#18 , 04 sep 2011 16:31

En het feit dat hij door iemand anders is getekend doet er niet toe? Ik ga ervan uit dat die Piet deel uitmaakt van de NV, ik ben daar geen 100% zeker van, maar ik ga ervan uit dat de post ook de wetgeving kent, en dit dus correct heeft afgehandeld. Ik wil niet tegenkomen dat mijn allerbeste Jan zegt dat Piet niets heeft afgegeven, en ik daar sta zonder enig verweer...
Het feit dat er geen reactie volgde, doet dit er iets toe?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#19 , 08 sep 2011 16:08

In principe kunnen enkel diegene die door de firma gemachtigd zijn en over het attest van Bpost beschikken tekenen.

Vandebos

#20 , 08 sep 2011 17:03

U heeft de juiste persoon aangeschreven, u kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de gang van zaken in het bedrijf...

Ex-huurder

#21 , 11 sep 2011 11:42

Heb iets soortgelijks voor, maar heb een vraag over de details. Heb 12 april aangetekende opgestuurd waarin ik meld dat ik 3 maanden opzeg doe, die ingaat vanaf 15 april. Contract is 14 april geregistreerd. Is hier nu sprake van een opzegvergoeding?
Sorry dat ik dat hierbij zet, maar nog eens een topic er voor openen lijkt me zo onnozel. Alvast bedankt

Terug naar “Huren”