Verwarmingskosten huurappartement: doen of niet?

Tomasson
Topic Starter

Verwarmingskosten huurappartement: doen of niet?

#1 , 30 aug 2011 09:15

Mijn vriendin en ik zijn van plan binnenkort te gaan samenwonen, en dus zijn wij op zoek naar een huurappartement/woning. We zoeken (zoals iedereen wss :wink: ) iets dat prijs/kwaliteit goed is. We hebben al pareltjes gevonden maar die zijn natuurlijk enorm duur. We vinden ook goedkope dingen, maar daar wil je meestal niet in wonen.

Nu zijn wij gisteren een appartement gaan bekijken dat ons wel kan bekoren. De meeste zaken zijn er dik in orde en de prijs (500 euro) vinden we kunnen.

Maar er is 1 ding dat me serieus aan het twijfelen heeft gebracht: de ramen zijn nog enkel glas. Het koppel dat er nu woont heeft 1 klein kindje, en zij betalen nu voor elektriciteit+gas zo'n 140 € per maand (de jaarafrekening heb ik erin meegerekend).

Omdat we nog nooit hebben apart gewoond, is dit nu moeilijk om dit in te schatten. Valt dit nog mee, of is dit enorm duur? Ik wil hier toch rekening mee houden want stel dat bij een ander appartement met dubbel glas de kosten maar half zoveel zijn... Dan kan je evengoed iets zoeken met een iets hogere huurprijs, dan komt dat toch op hetzelfde uit.

Wat denken jullie hiervan?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
justwanttomove

#2 , 30 aug 2011 09:52

dat is doenbaar

een dikkere trui bespaart ook al een hoop..

Reclame

Terug naar “Huren”