verhuurd; contract getekend, niks meer gehoord...?

muisje70
Topic Starter

verhuurd; contract getekend, niks meer gehoord...?

#1 , 13 jul 2011 18:19

we hadden een huisje te huur, het contract en alles lag gereed, er kwam iemand kijken en nam het dadelijk....
contracten getekend, 2 voor ons, een voor haar, en eergisteren ging ze bellen voor de borg op de bank te zetten, maar niks meer gehoord, zij heeft ons nummer, maar ik het hare niet.
inmiddels heb ik al 6 andere gegadigden moeten afzeggen die geintreseerd waren...
wat kan ik doen??? heb ik op iets recht, en ik kan het niet verder verhuren....
bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 13 jul 2011 19:49

Indien u een getekende overeenkomst heeft kan u weinig uitvoeren. U heeft geen huidig adres?

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 jul 2011 19:59

Daarom steeds boter bij de vis vragen. de eerste maand huur bij de ondertekening.
en steeds zien dat alle gegevens degelijk en volledig zijn ingevuld: naam en voornaam huurder, huidig adres en telefoonnummer, mailadres.

Reclame

Vandebos

#4 , 13 jul 2011 20:01

Inderdaad.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 13 jul 2011 20:08

U moet toch haar oud adres hebben of heb je dat ook niet?
Indien niet zal je met de gegevens die je hebt naar uw gemeente moeten stappen en dan vragen of je een bewijs van woonst van huurster vragen ...indien men zegt andere gemeente zal je eventjes naar daar moeten en haar dan aangetekend in gebreke stellen.
PS vanaf welke datum zou ze huren??

muisje70
Topic Starter

#6 , 13 jul 2011 20:10

adres staat erop, huur zou vanaf 15de deze maand ingaan....
alvaste dank voor de reacties... ga morgen op zoek :) naar de huurster

Terug naar “Huren”