aan nederlanders verhuren???

Lisa2011

Re: aan nederlanders verhuren???

#16 , 06 jun 2011 19:43

Ik ben ook Nederlander en voel mij ook gediscimineerd door dit bericht :roll: £
Ik woon nu een aantal jaren in Belgie en ben al zeg ik het zelf een zeer trouwe en goede huurder, echter heb ik veel vervelende ervaringen met huurbazen.
Huurbazen die weigeren hun mankementen in het huis op te lossen, de gezamelijke water rekening achterhouden en vervolgens proberen de rekening na een half jaar nog te innen :shock:
Huurbazen die niet willen verhuren aan mij en mijn partner omdat ik Nederlands ben en mijn echtgenoot Turks, dus ze denken dat zorgt voor problemen.
Wel mensen wij zijn zeer nette mensen die altijd hun huur op tijd betalen en geen enkele schulden hebben.
Wij zijn nu op zoek naar een grotere woning ivm gezinsuitbreiding maar alle huizen zijn stom toevallig al verhuurd zodra ze mij aan de telefoon krijgen.
Jammer dat er zo slecht gedacht wordt over Nederlanders , denk dat er geen verschil gemaakt hoeft te worden tussen de Belgen en Nederlanders.
Verder woon ik hier prima hoor :mrgreen: en vind ik de Belgen erg aardig!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bartvdv

#17 , 06 jun 2011 19:50

De TS maakt zich gewoon zorgen over de mogelijke gevolgen en het achteraf innen van huurachterstand in het buitenland, enz. Zij/hij had misschien beter het woord buitenlander of niet-Belg gebruikt. Als je programma's zoals kassa, opgelicht of de Rijdende rechter bekijkt, dan is het overal wel iets.

Aan diplomaten zou ik nooit verhuren.

pukje

#18 , 07 jun 2011 17:59

wat mij opvalt op NL forums lees je nooit over problemen huurder/verhuurder maar is belgië (zie dit forum) altijd
problemen tussen huurder/verhuurder.
Ik ga zeggen "je kan beter aan een nederlander verhuurden dan aan een belg,minder problemen"
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

Reclame

Fore

#19 , 07 jun 2011 18:22

wat mij opvalt op NL forums lees je nooit over problemen huurder/verhuurder maar is belgië (zie dit forum) altijd
problemen tussen huurder/verhuurder.
Ik ga zeggen "je kan beter aan een nederlander verhuurden dan aan een belg,minder problemen"
http://rechtenforum.nl/forum/platform/t ... ffa5268c5a" onclick="window.open(this.href);return false;

Vergeet niet dat de wetgeving ook anders is
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Terug naar “Huren”