in 2007 huurde ik samen met mijn vrouw en kindjes een appartement in borsbeek
de huurwaarborg heb ik dan cash in de hand gegeven dat de huisbaas zegde van dat komt op een geblokkerde rekening maar dat is nooit gebeurt de huur prijs was 520 euro per maand
maar de eerste drie maanden dat ik met mijn gezintje daar woonden was er nietss op te merken van gebreken
tot de vierde maand begong als het regenden begong het te lekken als allekanten
de huis baas verwittigt ik kreeg dan als antwoord er komt wel iemand voor dat te make niets is er gebeurt dan
de lekken aan het plafond was er nog altijd
als we de verwarming op zetten dan kwam het water zo uit de grond
daar deed de huisbaas ook niets tegen
dan is mijn vrouw naar het gemeente huis gegaan dan is er iemand geweest van de huisvesting die alles is komen op meten
op 2 maart 2009 kregen we een brief dat het onbewoonbaar is verklaart
ik ben dan naar anderen appaprtementen aan het zoeken geweest met tegen slag mijn vrouw wilde me niet geloven dat ik daar mee bezig was om naar appartementen te zoeken maar ja dan in augustus 2009 zijn ik en mijn vrouw uitteen gegaan zij kon de druk niet aan ik trouwen ook niet
ik woon dan terug bij mijn ouderes terug in maar daar kan ik ook niet blijven ik geef dan de hoop niet op voor een appartement te zoeken dan weer met tegen slage ik ben dan naar het ocmw geweest dat allemaal aan gevraag voor leefloonen een waarborg aante vragen
weer met een tegen slag nu zijn we december 2010 nu komt ik dan allemaalt te weten van dat het allemaal in orden is voor die leefloon en die waarborg voor een appartement te kunnen huren maar tegen woordeig nemen de huisbazen geen waarborgen aan van het ocwm dan krijg je als antwoord van sorry het is al verhuurd
dan ga je een paar dagen later kijken dan staat het nog te huur dat appartement
dan is mijn vraag waarom moeten ze dan zo zeggen dat het al verhuurd is
of kunnen ze dan niet eerlijk zijn van te zeggen sorry ik neem gene waarborg aan van het ocwm
nu weet ik geen raad meer ze hoor