Het is geregistreerd. Wat wil dit dan zeggen?Kijk zo spoedig mogelijk na of uw contract werd geregistreerd of niet. Enkel bij registratie is het tegenstelbaar aan derden.
Kent u uw lokale registratiekantoor niet? Zend me dan via pb uw adres en ik zoek het even op.
Ik heb een contract van negen jaar.Een nieuwe eigenaar moet het bestaande huurcontract erkennen en naleven.
Is uw contract een negenjarig of een contract van bepaalde duur? Welke zijn de opgenomen opzegmogelijkheden?
Klopt niet! Dit is enkel van toepassing bij een niet geregistreerd contract, poster heeft al te kennen gegeven dat het zijne is geregistreerd.Als de koper binnen de 3 maanden na het verlijden van de akte de huur opzegt, moet je binnen de 3 maanden vertrekken
dan moet de verkoper toch een schadevergoeding aan mij? of ben ik verkeerd?Klopt niet! Dit is enkel van toepassing bij een niet geregistreerd contract, poster heeft al te kennen gegeven dat het zijne is geregistreerd.Als de koper binnen de 3 maanden na het verlijden van de akte de huur opzegt, moet je binnen de 3 maanden vertrekken
De enige mogelijkheid die een nieuwe eigenaar heeft als het huurcontract werd geregistreerd voor het definitief verlijden van de akte is een opzeg voor eigen bewoning geven middels art. 3$2 huurwetgeving.