Schilderwerken

PatjeP
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Schilderwerken

#1 , 07 sep 2018 12:58

Geachte ,

Graag had ik raad over het volgende .

Na injecteren voor opstijgend vocht vraagt mijn moeder ( eigenaar pand of hij schilder kent aan aannemer hij geeft telefoonnummer

Mijn moeder 80 j kan niet overweg met gsm of computer .

Ik woon bij haar in als invalide inwonende zoon ( geen eigenaar huis)
Ok bel schilder op voor afspraak , paar weken nadien op avond na dagje antwerpen komt hij kijken .

Hij zegt komt op ong 1300 €

Maar eerst moet alles droog zijn hij zei bel mij terug op binnen 3 maand .
Ik contacteer hem moeder zegt is goed voor mij . Hij vroeg ook of er een deel onder tafel kon betaald worden

Mijn moeder en ik reageren niet

Hij stuurt geen offerte door dus mijn moeder denkt brengt hij mee bij begin werken .

Ondertussen werd mijn moeder ziek , hij komt schilderen hij vroeg cash te betalen .

Mijn moeder is doodziek 3 x naar bankcontact geweest en telkens 500 € afgehaald
Op laatste dag zei schilder ok moet nog paar dingen afwerken en breng ik factuur mee
Mijn moeder ter goedertrouw betaald hem 1600 € zoals hij zei. At extra werk enz ..

Ook kwam hij tijdens schilderen zomaar naar boven ( wonen in beletage ) zonder iets te vragen terwijl in garage kraan stond voor uitwassen borstels .
2 weken later komt hij afwerken moeder vraagt factuur + attest voor 6% btw huis ouder dan 10 jaar .

Hij vroeg mijn e mail adres en weken nadien stuurde hij factuur 1287,20 euro dus een bedrag onder de 1600€ dat mijn moeder betaald heeft ook geen voorwaarden en attest .

En we deze factuur moeten betalen

De factuur stond op mijn naam inwonende invalide zoon geen eigenaar omdat hij naam van mijn moeder niet wist .

Ik stuurde AS naar hem met de uitleg wij hebben betaald eisen factuur op juiste naam en attest voor 6 %

Ook heeft hij deel niet volledig geschilderd !!

Nu heeft hij via Advokaat mij gedreigd voor dagvaarding

Wat nu ,ik weiger te betalen heb zelf niet gezegd dat werken mochten gedaan worden
op factuur niet vermeld van het betaalde bedrag dat te veel was .

En factuur niet op juiste naam

Kunnen jullie raad geven aub

Mvg ,
Patrick

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding