Help!!

Riktisj
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Help!!

#1 , 7 maand 2 weken geleden (31 aug 2018 22:31)

Hallo,

Snelle schets situatie. Ik heb aannemer gevonden voor renovatie van vloer, sanitair, kelder, electriciteit, bezetting muren en gyproc plafonds.

We waren een prijs overeengekomen voor die werken maar door omstandigheden heb ik het 1ste voorschot niet tijdig kunnen betalen. De afgesproken data dat alles klaar zou zijn was 3de week juli. De financien zijn dan toch goed gekomen en als geste heb ik het volledige bedrag betaald.

Nu komt het... sinds dien heb ik mijn start data (is horecazaak) al veranderd naar 31 augustus ipv 1 augustus omdat hij niet tijdig klaar raakte. Daarop was zijn uitleg dat als ik die 1ste voorschot tijdig betaald had hij meer volk had gestuurd en dat het wel klaar was..

Nu de 30ste heeft hij alles "proberen" laten afwerken waardoor ik 1. Toch niet alles klaar was en 2. Ik de tijd niet heb om alles klaar te zetten..waardoor opening opnieuw 1 week verschoven is.. als ik hem daarop wijs komt hij nu af met dat ik nog bovenop het bedrag ik nog is geld moet betalen.

Terwijl ik sommige dingen mis.. of niet afgewerkt zijn..

Als ik hem dan vraag wanneer hij het komt afwerken reageert hij niet.. iemand met een idee? Want ik zit in serieuze tijdsnood!!!

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Niet direct geholpen op het forum? Kijk even op Jureca.be voor snel en betaalbaar juridisch advies. of bel direct met een specialist op het nummer 0904 69 400 voor een eerste antwoord op uw vraag.
mava105
Berichten: 17200
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 7 maand 2 weken geleden (01 sep 2018 09:19)

Heb je hem aan aangetekend in gebreke gesteld?

Riktisj
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 7 maand 2 weken geleden (01 sep 2018 13:49)

Nee, nog niet. Nu heeft hij een opsomming van zijn diensten gemaakt en blijft hij hameren op het feit dat ik dingen die niet in de offerte stonden heb gevraagd. Maar op de slot factuur staat het er wel in. Dus heeft hij geen poot om op te staan?

Reclame

waterproof
Berichten: 203

#4 , 7 maand 2 weken geleden (01 sep 2018 15:43)

zoals Mava zegt, stuur hem aangetekend schrijven. Is eerste wat je ALTIJD moet doen als er problemen zijn.

KJ86
Berichten: 1955

#5 , 7 maand 2 weken geleden (02 sep 2018 22:17)

Je zal moeten openen met de gebreken.
Via de gerechtelijk weg zal de herstelling nog een tijdje op zich laten wachten.

Terug naar “Aanneming”