Grote schade tijdens zwartwerk, aanklaagprocedure?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Grote schade tijdens zwartwerk, aanklaagprocedure?

#16 , 25 jun 2018 16:47

En hoe ga je dit gekeurd krijgen ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
soraya_deb
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#17 , 25 jun 2018 17:02

de werken moeten volledig opnieuw gedaan worden. dat beseffen we ook wel

waterproof
Berichten: 225

#18 , 19 jul 2018 18:53

Een fonds dat alles zou voorschieten? Mag je mij eens zeggen hoe dat werkt? Een rechtszaak betekent vertrokken voor een jaar of 2/3. Expertkosten dien je zelf voor te schieten. Reken tussen de 5000 en 10000 euro. Die mannen zijn niet goedkoop en nemen hun tijd. Het verslag van de expert wordt meestal wel gevolgd door de rechter

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#19 , 20 jul 2018 16:27

Ik weet vrij zeker dat mijn schoonbroer het geld niet kan ophoesten, indien er een uitspraak in ons voordeel volgt.
...... In praktijk betekent dit dat u dat uit eigen zak zal moeten betalen, en dan maar hopen dat uw zwager het geld bijeen krijgt... Ik zou al zeker zo weinig mogelijk bijkomende kosten doen.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Aanneming”