offerte niet eerbiedigen

dieto
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

offerte niet eerbiedigen

#1 , 22 jun 2018 14:11

hallo

ik heb net werken laten uitvoeren woning we waren overeengekomen getekende offerte voor 15000 euro
ik heb die correct betaald.

echter komt die aannemer nu af met een totaal bedrag voor de werken van 30.000 euro .

"na ontvangst betaling maken wij de nodige facturen op " ?? is dit wel correct ?

"derhalve bent u ons nog 15OOO euro verschuldigd na wat u betaald heeft " schrijft hij.

hij zegt dat de 15OOO naderhand werden aangepast in onderling overleg wat niet juist is.

Hij vroeg iedere keer een voorschot van werken die nog moesten uitgevoerd worden, is dit niet in strijd wet Breyne ?

wat moet ik nu doen ?

hij heeft de werken volgens offerte niet helemaal uitgevoerd trouwens

bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 jun 2018 14:31

Een verdubbeling van de offerte... Het moet niet veel gekker worden... :shock:

Protesteer via aangetekend schrijven de factuur, verwijzend naar de getekende offerte. Meld hem dat u geen weet heeft van het "onderling overleg" waarover sprake en vraag hem enig bewijs voor te leggen waarin u uw akkoord gaf dat de prijs zou verdubbeld worden. Meld hem ook dat u verwacht dat de werken volgens de offerte uitgevoerd worden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Aanneming”