bestelbon

Zardokar7
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

bestelbon

#1 , 15 jun 2018 08:10

Hallo iedereen

Ik ben recent op zoek gegaan naar een dakwerker om mijn dak te vernieuwen. Deze dakwerker maakte een bestelbon op, ik diende deze te ondertekenen en naar hem op te sturen. Ik heb deze ondertekend terwijl hij erbij stond, maar had deze nog niet meegegeven. Hij vertelde me deze maar te mailen of op te sturen.

Bij navraag bleek deze veel meer te vragen dan een andere dakwerker. Dus ik heb hem gemaild dat we toch voor de andere dakwerker gaan.

Hij reageerde hierop dat ik me aan de voorwaarde dien te houden en 20% annulatiekosten dien te betalen en beweerde foto's hebben genomen van de bestelbon...

Zou hij mij juridisch aansprakelijk kunnen stellen?

Alvast bedankt voor de info.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 jun 2018 08:24

Inderdaat je heeft een bestelling geplaatst, als deze bestelbon niet is opgestuurd is van geen belang een mondelinge overeenkomst is even geldig !
hoogst waarschijnlijk heeft hij een foto genomen van de getekende bestelbon met zijn smartphone, daar zal je niet onderuit kunnen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

waterproof
Berichten: 225

#3 , 21 jun 2018 21:04

heb je niet gezien of hij al dan niet een foto heeft getrokken? Mondeling akkoord, wie kan dat bewijzen, is zijn woord tov het uwe.

Reclame

Terug naar “Aanneming”