renovatie badkamer/ tuin

edelweis
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

renovatie badkamer/ tuin

#1 , 07 jun 2018 08:16

wij hebben onze badkamer volledig laten vernieuwen door een aannemer dit heeft veel geld gekost aan geld in uren de douche deur gaat van in het begin niet helemaal dicht de aannemer vertelde me dat dit zal in orde komen wat stroef maar na een jaar bijna is dit nog altijd hetzelfde ook installeerde hij een radiator om handdoeken te verwarmen we hebben dit nog nooit kunnen gebruiken omdat hij niet wist hoe dit type werkte .Ik weet niet hoe dit op te lossen, kan ik een andere loodgieter laten komen en de rekening doorsturen naar hem !
Over enkele maanden gingen we de tuin renoveren dus wij een voorschot betaald van rond de 3000euro voor tuinhuis en andere werken dat was verplicht anders kon hij geen tuinhuis bestellen maar nu na 3maanden nog geen nieuws na 10tallen keren reeds gebeld te hebben zelf mijn man met zijn telefoon laten bellen want bij mijn nummer pakt hij niet meer op geen nieuws het laatst beloofde hij dat hij met me kontakt zou opnemen maar niets moet ik nu een advokaat in de hand nemen of wat, ik heb in het verleden al zoveel meegemaakt met zulke mensen dat ik gewoon ziek word van al die toestanden!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 07 jun 2018 09:55

Punten en komma's zijn uitgevonden om te gebruiken en om het lezen te vergemakkelijken.
Gebruik ze dan ook

Reclame

Terug naar “Aanneming”