Epb verslaggever gijzelt mijn aangifte

taottima
Topic Starter
Berichten: 40
Juridisch actief: Nee

Epb verslaggever gijzelt mijn aangifte

#1 , 28 apr 2018 08:02

Mijn Epb-verslaggever heeft mijn aangifte na nieuwbouw begin dit jaar ingediend zonder mijn expliciete handtekening op het document. Het probleem was dat ik nadien ontdekte dat het type wooneenheid foutief was ingevuld met consequenties voor de subsidies.

Een aangifte is in principe definitief maar nadat ik zelf onderhandeld heb met het Vlaams energie-agentschap, hebben zij de aangifte vrijgegeven om de fout recht te zetten. De fout werd ook effectief als fout erkend door VEA.

De verslaggever slaagde er vervolgens niet in om de aangifte te corrigeren, ik heb dan weer uitleg gevraagd hoe die procedure verloopt, en uiteindelijk na 16 extra dagen, heeft de verslaggever een voorlopige versie opgestuurd ter controle en ondertekening door mij.

Maar: hij stuurt ook een bijkomende factuur van 1 uur in regie mee. Daarover werd niks op voorhand aangekondigd. Bovendien zal hij de aangifte niet definitief indienen voor ik betaald heb. Deadline voor de subsidie is eind juni en alles moet dus binnen.

Wat kan ik doen? De beste man reageert uiteraard op geenenkel telefoontje of mail.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding