In 2005-2006 lieten wij een sleutel-op-de-deur-woning bouwen.
Wij hebben een contract met een veiligheidscoördinator in ons bezit, waarin o.a. staat dat hij het postinterventiedossier moet opmaken.
Aangezien wij toen niet wisten wat een postinterventiedossier is, is het ons niet opgevallen dat wij dit dossier nooit hebben ontvangen.
Nu, 11 jaar later, gaan wij ons huis verkopen en hebben wij dit dossier nodig. Wij hebben dus contact opgenomen met de toenmalige veiligheidscoördinator (de eerste keer afgelopen augustus) en hem gevraagd om ons alsnog dit postinterventiedossier (of een kopie) te bezorgen.
Ook na enkele rappels verkiest hij tot op heden om ons volledig te negeren...
Nu is mijn vraag: welke stappen kunnen we nog ondernemen om hem ons dit dossier te laten bezorgen?
Bestaat er bv een ombudsdienst of vakvereniging van veiligheidscoördinatoren waar je met zulke vraag/klacht terecht kan? Of zien jullie andere mogelijkheden?
Alvast bedankt