Inhoudingsplicht bij aannemer

Bart Vissers
Topic Starter
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

Re: Inhoudingsplicht bij aannemer

#1 , 11 sep 2017 07:57

(1) voorkomen door zowel belastings- als sociale schulden te controleren op de overheidssites. Te weinig (rechts) personen weten dit.
(2) ingebrekestelling en vervolgens rechtbank. Ik zie weinig andere middelen o.w.v. het verbod op eigenrichting.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 sep 2017 09:47

(1) voorkomen door zowel belastings- als sociale schulden te controleren op de overheidssites.

.
Op welke website heeft een vennootschap toegang tot deze gegevens ???
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Bart Vissers
Topic Starter
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 sep 2017 11:22

(1) voorkomen door zowel belastings- als sociale schulden te controleren op de overheidssites.

.
Op welke website heeft een vennootschap toegang tot deze gegevens ???
https://www.socialsecurity.be/site_nl/e ... m?type=all
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 sep 2017 11:24

Bedankt Bart.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Aanneming”